Reklama dzisiaj – wróg czy przyjaciel?

Reklama jest dzisiaj nie tylko dźwignia handlu, ale również ogromna machiną, która napędza dzisiaj w zasadzie wszystko oraz generuje ruch w sklepach na poziomie odpowiednim do prezentowanego spotu reklamowego oraz ilości jego wyświetleń. Reklamy towarzyszą nam dzisiaj wszędzie, nawet podczas korzystania z aplikacji znajdujących się w naszych telefonach. Jest to jednak idealne miejsce na oszustwo czy podszywanie się pod inne tożsamości, co jest dzisiaj przede wszystkim objęte sankcjami prawnymi jak i świadczy o poziomie danej firmy.

 

Na czym polega reklama porównawcza?

Tego typu reklama przede wszystkim pozostawia wiele miejsca na przemyślenia oraz na dochodzenie do odpowiednich wniosków – człowiek, który każdego dnia ogląda setki porównań różnych produktów idąc do sklepu automatycznie sięga po te, które „zna”.

 

Jakie zachowania powinny być korygowane?

Do niedozwolonych zachowań można przede wszystkim zaliczyć wprowadzanie w błąd klientów poprzez oszustwo, wpływające na ostatecznie podjętą przez klienta decyzję. Również niedozwolonym zachowaniem będzie dyskredytowanie towarów czy usług innych firm, wykorzystywanie w sposób nieuczciwy prestiżu jakiegoś konkretnego znaku towarowego. Reklama tego typu powinna przede wszystkim być rzetelną informacją czy testem przeprowadzonym dla swoich klientów. Sprawdzane są zawsze te cechy, które można samodzielnie sprawdzić, aby mieć możliwość porównania wyników testu z reklamy oraz naszego osobistego.

2 komentarze Dodaj komentarz

  1. Kinga napisał(a):

    Chyba nieco ciężko jest zdefiniować dobre obyczaje w przypadku reklam…

  2. Dawid napisał(a):

    Jakoś nie do końca wierzę i tak w uczciwość ludzi.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *